INSERT 51

Down
1

He looked at me without saying a word I was confused thinking maybe its not the answer he was expecting or ebendilinga nje.wasondela wandiphakamisa ebhedini ndema ngenyawo I couldn't look at him vele ndajonga phantsi wandiphakamisa ubuso wandinjongisa kuye
Anele: bbe
Me: ea
Anele: what did I do to deserve such angel like you. Wena you always surprise me yazi to be honest didn't think uzovuma
Me,: why
Anele: bendicimba uzocinga izinto endakwenza zona
Me: ndaditshilo kuwe nje that ipast is in the past ngoku we are moving forward
Anele: I love you
He gave me ahug
Me: I love y....,...
Wandiqamla ndingeka gqibi he gave me a kiss
Anele: I know bbe
Me: but I want to say it bbe
Anele: you have your whole life bbe to tell me everyday that you love me and I promise you every morning I will tell you how much you mean to me
Me: promise?
Anele: I promise my Angel wena no Lelothando ningama wele am in every thing I do I will do it for you guys
I looked at him teary I had no words yowatsho kuye he took his hands and put it on my lips
Anele; did I tell you how sweet they are
I just smiled.
Anele: now I have to put a ring on it and bbe do me a huge favour
Me: yes bbe
Anele: don't tell anyone until you have a huge big fat ring on that finger
I looked at him
Me: iphakathi kwethu bbe
Kutsho nock
Anele: ungubani
Bonga: vula ndim maan
Wavula wangena
Bonga: nisalele emini hayi vulani
Sivele samncumela khange simphendule
Bonga: uphi Lelo
Anele: ukumama
Bonga: ngoku nivulelwe ubayenzani omnye yer
Anele: ibe uyeza
Me: chin uyavuya yhu soze
Baphela yintsini
Anele: m joking bbe
Ndaphakama ndayobeka amanzi
Bonda: damn you look cute xa uvuka worse kwezompahla
I just gave him that don't dare look
Anele: chin suqala mfethu
Bonga: its just a compliment
Anele: we both know uba icompliments zakho ziphelela
Bonga: akse xolo khazi
Me: khaniye kwelacala hlambe
Anele: but I want to wash your back bbe
Me: khahoye bongz
Bonga: zabuya late
Anele: thanks later mfethu
Waphuma bonga besafuna uhlala shame but ke
Anele: uncedile ahambe
Me: awugcole
Sahleka
Anele:cela ukuhlamba
Me: haibo bbe
Wayekelela ubuso
Anele: please my wife
Me: eshe OK
Haike wandihlamba
Anele: kanti inje le operation yakho
Me: itheni
Anele: imbi I mean intle
Me: sothe imbi
Anele: xolo bbe
Wade wandigqiba naye wahlamba ndanxiba isikipa sakhe sahamba sakowabo since beseku late nabazali bakhe bebesebehamba sifike sabengena motweni
Mamakhe: besendimba ukwekwe kemna
Anele: yhu buzindililelisa ngo Ntando
Me: I've ubuzoza naye
Kwahlekwa sakhwela nathi sakhapha safika ezibhasini
Tatakhe: niphathane kakuhle call me xa kukho igxaki
Mamakhe: sobonana soon ndiyathemba
Me: nihambe kakuhle
Le bebeyithetha khange ndiyiphendule senza good byes sahamba bayodehlisa ekhaya MNA.
Ndafika kukho utata ndabulisa
Tata: phindela apho uvela khona
Ndangena kamereni andamhoya chin wazodigubhulula
Tata: ntando buyela apho uvela khona ngekakujuli ngokwam phandle
Ndavala umlomo wam ndapakisha mpahla zam nezika boy xa ndiphuma
Mbali: sisi uyaphi
Me: ndizobuya bbe vha
Mbali: ndiyakuthanda MNA
Me: nam
Tata: shiya lomntana uhambe wedwa
Uyagula kengoku
Me: ndihamba naye ngowam
Tata:akayindawo
Watsho emtsala haike sajijisana ngoboy yhu andicingi ndishiye usana lwam noba kutheni.....................
Tags

Post a Comment

1Comments

Post a Comment

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Accept !